Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Kör.

2008-11-24 16:21:11 i Musik!

Nu ska jag på kör! Jag hoppas att vi får ihop alla stämmor till en samstämd harmoni innan konserten. Under förra veckans rep närvarade jag inte på grund av en ond hals och en svag röst, men nu mina vänner och sångfåglar, nu kör vi!
Visst ses vi den 6:e december i Stadskyrkan? Ska höra med Konrad, körledaren, om tider och diverse annat (typ priser) under kvällens övning.


Kommentarer

Jag önskar vi kunde ses i kyrkan den 6:e, men jag kommer förmodligen att ligga på bårhuset då eftersom jag ska hoppa igång Stor-Birk den förfärlige.

Skriv en kommentar