Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag har ju glömt att berätta!

2008-11-27 19:43:20 i Allmänt

I två år (TVÅ ÅR!) har jag letat efter en hallonröd duffel med bruna eller svarta duffelknappar och huva. Jag hittade en för en vecka sedan. En hallonröd duffel för 200 kronor på Myrorna. Mitt hjärta höll nästan på att smälta bort. I två år har jag suktat och nu finns duffeln i min ägo, lycka! Hade tänkt att be pappa fotografera mig i den helgen som var, men glömde bort det. Men nu vet ni i alla fall; jag älskar den. Bilder kommer så fort jag hittar rätt ljus, miljö och fotograf!

Skriv en kommentar