Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nu fattar bara surfarhåret..

2008-05-22 14:40:34 i Allmänt

image146
image147
image148

Synd att Patrik klippte sig innan han åkte. Annars hade han ju kunnat doppa huvudet i havet, titta upp och ni vet sådär reklamaktigt skaka bort vattnet et Voilà: SURFHÅR!
Vad är väl Orange County mot uppsatsskrivande?

Kommentarer

imit
MEN JA. Hur lever livet va?
Skojigt. Hört något mer om den där incidenten du vet? Jag mår trött och trött. Ja, mindre än två veckor. Alltså den 4de. Jag kommer nog till Umpe nästa vecka. På måndag kanske. Gör klart all skola på tisdag. Ska vi ses?

Skriv en kommentar