Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jorusåatt..

2008-05-15 09:45:04 i Allmänt

Jag har ett hemligt projekt på gång. Som vanligt när det gäller saker jag inte har full koll på måste jag ta till min oumbärlige (och extremt kunnige) vän Fredrik.

Carolina säger:

var ligger det?

Carolina säger:

hur lång tid tror du det tar?

Carolina säger:

ska man ta med sig bilderna på skiva eller på usb minne eller så?

Carolina säger:

har de nån hemsida?

Carolina säger:

var ligger den?

F i E n D säger:

LUGN!

Carolina säger:

hahahahaha

Carolina säger:

vill bara att jag ska hinna innan han kommer hem

F i E n D säger:

http://www.proprint.se/

F i E n D säger:

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=foto&var=ume%e5&Vkiid=QHUQeWKyc3vebVXlwlFS9g%3d%3d&Vkid=14248405

F i E n D säger:

Du är som en uppskruvad ekorre med koffein pumpandes i blodet...


Kommentarer

imit
Skaru ge ngt te nån elle?

Skriv en kommentar