Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fram för mjölksyra!

2008-05-18 19:09:41 i Träning

För det första: Det var sandigt.
För det andra: Det var blöt (och därmed tung) sand.
För det tredje: Det var råjobbigt.
För det fjärde: Det  var kul!
För det femte: Det var hinderbanan på 120-området.

Initiativtagare: Jessica.
Deltagare: Jag, Jessicas jobbarkompis Johanna och slavdrivaren själv; Jessica.

Mer militärträning behövs!

Kommentarer

Snygg blogg! Kika gärna in på min; jag skriver om allt mellan träning och mode. :)
Måste pröva den hinderbanan sen! :D
Lär ju märka att man är lååångt ifrån en drömform iaf.. haha

Skriv en kommentar