Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fam. Vikingsdotter/Ottosson.

2008-05-07 11:50:39 i Allmänt

image116
Emelie och Emma.

Min måndagseftermiddag och kväll tillbringade jag på löparstigen hos ovan nämnda familj. Emelie var också uppe på besök från Hudiksvall, det är alltid lika roligt att träffa henne! :)
Under middagen drogs många så kallade "one liners" av familjens yngsta medlem vilket ledde till mycket skratt.
Att umgås med denna familj är underhållning av hög klass, det gillar jag!


Kommentarer

Ja vi ska umgås. Jag har mjölkstockning, får inte gå ut och är jävligt irri! Jag kan behöva ett gott skratt och lite frusna män!

Skriv en kommentar