Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Väg dina vingar.

2008-03-19 19:04:26 i Musik!

Mitt i allt som är just nu var det skönt att lyssna till Olle Nyman igår i universumresturangen.
Jag och min klasskompis Johan blev fångade av vk:s utsände fotograf.


image62
Bild: www.vk.se
image61
Bild: www.vk.se
Här är då den av mig omtalade Olle Nyman och co. Han var grym, dock saknade jag flera låtar.
Det är nu man upptäcker vilka underbara vänner man har. Tack för att ni finns. Jag ska börja uppskatta er mer.
Tack också mamma och pappa. Mamma ringde mig nyss från flygplatsen i Bangkok och struntade fullkomligt i telefonräkningen. Jag vill hem till Dalasjö nu.
Återigen till mina älskade vänner; ni förtjänar alla mina tack som jag har i förrådet.
Har pratat i telefon i tre timmar nu med de vänner jag ej har en armlängd bort. Åh. Jag hoppas ni vet att ni är bland det finaste jag har. Jag bad Idamari hälsa Emily hur läget var, vill liksom inte ringa mitt i babylyckan :)

Kommentarer

Ida
Kram!

Skriv en kommentar