Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Se där!

2008-03-16 15:30:16 i Musik!

Återigen tar jag upp min personliga hype kring Olle Nyman. En vän till mig skrev att han spelar på universitetet nu på tisdag. Min reaktion:

WHAAAAAAAAAAAAAAAT????!!!!!!!! ska han spela på universitetetettete???!!!!! NÄR? VAR? TACK FÖR ATT DU SA DET!!!!! :D :D Var kan man hitta info? Måste kika upp! TACK, TACK, TACK! :D


Gick in på universitetets hemsida och hittade information.
12.05 - 12.55 lirar han i universumresturangen.
Jag längtar till jag får spela Olle för pappa, jag vet att han kommer att gilla honom.

Kommentarer

Emil
Hmmm jag räddade 2 vilsna musiker som (till 99% säkerhet) vart på Olles Release-fest den 18:e Jan i Luleå :D Kanske ska lyssna på vad han gjort för musik också...

Skriv en kommentar