Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Salsa En Ataré

2008-03-24 14:42:02 i Musik!

Åh, vad jag älskar mig själv när jag på högsta volym drar igång den värsta latinobrass jag kan hitta i min musikmapp. Jag vill mer än allt just nu lära mig att dansa salsa, på riktigt.
Måste bara lära mig lite spanska först, kommunikation är ju min rekommendation. Jag drar med mig Ida, hon kan ju flytande spanska, hon kan vara min guide. 


Skriv en kommentar