Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Pics.

2008-03-17 18:58:30 i Studentlivet

  
  image55
Som sagt. Berit är då vår lärare och jag vet inte riktigt om Johans grupp är seriösa med denna powerpoint-framsida. Som ni kan märka är bilderna tagna med min ej så högteknologiska mobilkamera.

image54 
Olof skulle imitera en av våra lärare och lyckades välta ut mitt vattenglas rakt över sin egen fot.
"Man kan ju bara vifta bort papperet och gå vidare!"
image56
Ida, Johan och Anna.

image58

Det sköna med att bli klar med arbeten är att dra ut dem, kopiera upp flera exemplar och därefter häfta ihop dem.
Ida arbetar.

image59

Pianon kan man hitta överallt. Tacksamt.

Skriv en kommentar