Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bara för att det är sommar.

2008-06-30 21:10:39 i Allmänt

Tom Petty - American girl.

Ikväll följde Mathis med mig och Patrik när vi handlade. Mathis blev sur efter ett tag och suckade:
Hur jävla mycket ska ni handla egentligen?

Det är ingen nyhet. Jag och Patrik äter galet mycket mat.


Kommentarer

Ikväll följde Mathis med MIG och Patrik :-P
Jag antar att ni äter mycket för att ni tränar mycket, men mat är för övrigt bland det bästa som finns! Mat är kärlek!
Carro
Jag säger som Patrik: En felstavning av dig är som ett felpass av ett fotbollsproffs!

Skriv en kommentar