Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Västervik.

2008-07-30 21:11:12 i Allmänt

Jag bjuder på senaste dygnet i bilder då jag är för uppspelt och taggad för ordens frid på grund av helgens intågande.


Maja var glad och söt som vanligt.

Sommarfötter.



Brorsan kom ut och käkade våfflor.

Jag gjorde ett litet flätningsexperiment i Majas hår.

Till minne av Bia. Trollet närmast i bild fick sin något mer tilltufsade frisyr än sin kompis bredvid efter ett angrepp av Bia. Vi har låtit det vara kvar så, det är fint att påminnas om henne.


Torsten, Patriks farfar, hittade intressant lektyr.


Kommentarer

Detdär trollet ser ut som jag i håret :-O

Jag diggar farfarns lektyr, påminner mig om när Stor-Erik i Pistvakt läste Ellos-katalogen för att storsen bara hade spetsbroderian kring dibehagen!



Ja, hälsa Lasse och ring och spela för mig.
NUDU, nu ska du få göra en fläta på mig i helgen :D

Skriv en kommentar