Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Helg.

2008-07-06 13:16:08 i Allmänt

Utgång på TC och middag på Invito plus lite traditionsenlig söndagsångest.









Nu ska jag lägga mig och läsa och sen åka ut till Västervik på middag. Det är skönt att kunna bjuda på bilder när orden ligger lite huller om buller i huvudet. De vill inte arbeta tillsammans med min hjärna och skapa några godtagbara formuleringar.

Kommentarer

vilka härliga bilder du lagt upp, hoppas allt är bra. inte länge kvar nu innan vi äntligen får flytta! då kommer vi och fikar!

Skriv en kommentar