Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Får jag skryta?

2008-07-24 19:38:16 i Allmänt



Jag gjorde, enligt mig, den godaste  houmousen genom tiderna!
Här får ni mitt recept.

2 dl kokade kikärter
2 vitlöksklyftor
Färsk persilja (eller basilika)
Någon matsked olivolja
Pressad citron efter smak
Färsk citronmeliss

Kommentarer

Hmm. Det ser gott ut, men vad är det för sörja? :)

Bara kikärter?

Du får komma och visa mig sen hur det ska lagas :D

Skriv en kommentar