Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Upplösningen!

2008-01-14 20:33:04 i Allmänt

Ja, jag lovade ju en upplösning på dramat "Patrik vs fothusen vs boken". Här kommer den!
Kvällen har tillbringats på Iksu där jag och min vän Kristina avverkade ett tungt fyspass.
När jag sedan kom hem och hade gått med Bia så välkomnade Patrik mig med världens godaste drink gjord på banan, äpple och mjölk.
"Varsågod, snabb återhämtning!"
Han är bra snäll min pojkvän. (Eller så vill han undvika mina små raseriutbrott som riskerar att uppstå vid lågt blodsocker). Hursom. Jag tror Patrik trots allt vinner kampen mot ovan nämnda motståndare.

Kommentarer

i
och inte hörde du av dig om fyspass. skämmes!

Skriv en kommentar