Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

The piano keys are black and white -

2008-01-23 14:11:08 i Musik!

But they sound like a million colours in your mind.

Tänkte att jag skulle frambringa någon slags musiklista.

Abalone Dots - Trip
John Butler Trio - Better than
Matisyhau - Jerusalem
Gentleman - Different places
Lisa Ekdahl - Åh, Gud
Kid Jonny Land - It´s Obdacious
Jason M'raz - O, lover
John Butler Trio - Losing you
Maria Mena - Lose control
Kate Nash - Dickhead
Sophie Zelmani - Why
Kate Nash - Nicest thing
Angie Stone - Karma
Abalone Dots - Daddy's waltz
Deportees - Streets of you
Nils Landgren - Stomp
Tomas Andersson Wij - Och en som vandrar
Stefan Sundström - Sökte Gud
Miss Li - Ba ba ba
Band of Horses - The funeral
Amos Lee - Keep it loose, keep it tight

Amos Lee - Give it up

India Arie - Promises

Erykha Badu - On & on

Erykha Badu - Certainly

Kings of convenience - I don't know what I can save you from
Kings of convenience - I´d rather dance with you
Lisa Ekdahl - Jag bara vet
Juan Carlos Alfonso Y Su Dan Den - La Chica de Nieve
Tomas Andersson Wij - Hejdå


Skriv en kommentar