Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

John Butler Trio och ekonomiska rådgivare.

2008-01-22 15:04:19 i Allmänt

Fick ett brev idag. Från banken.
Det stod följande:

"Det händer saker dagligen med din ekonomi som rör din ekonomiska situation. Därför skickar jag dig mitt visitkort" Undertecknad.

Vad händer med min ekonomi? Dagligen? Det låter oroväckande med en uns spänning. Måste kanske ringa den "licenserade privatrådgivaren". Vad tror ni?

I övrigt så har jag återigen blivit förälskad i en musiksensation. Denna gång är det John Butler Trio som haffat mig och mina öron.

image17


Kommentarer

Jag brukar få privata meddelanden av en man som heter Robin Zackrisson från Swedbank. Det är kul, förutom när han vill att jag ska pensionsspara.
Crall
Pensionspara låter ju inte allt för upphetsande direkt.

Skriv en kommentar