Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nej till semlan!

2008-02-05 14:28:45 i Allmänt

Jag och Johan snackade om vårat hat mot semlor på msn. Vi har kommit på en kupp! Information följer nedan till dem som vill stötta vår organisation!

Johan skickat 2008-02-05 14:19:

på facebook!

Carolina säger:

hahaha, do it!

Johan säger:

semelhatarklubben

Johan säger:

vad ska den heta?

Carolina säger:

ja, det blir bra!

Carolina säger:

eller "nejtillsemlan"

Carolina säger:

eller nått

Carolina säger:

huvudsaken är att syftet kommer fram!

Johan säger:

vad är syftet?

Carolina säger:

JAMEN ATT VI AVSKYR ALLT SOM HAR MED SEMLOR ATT GÖRA!

Johan säger:

hahahaha

Johan säger:

HAHAHAHAH

Johan säger:

lackade du på tangentbordet där?

Johan säger:

Nej till semlan! är uppe nu

Carolina säger:

GRÄDDEN, BRÖDET, MANDELMASSAN, TORRHETEN, KONSISTENSEN.. FÖR ATT INTE TALA OM UTSEENDET!

Johan säger:

hahahahah

Carolina säger:

BRA, JAG SKA SÄGA TILL ALLA I MIN BEKANTSKAPSKRETS (MED SMAKLÖKARNA I BEHÅLL) ATT GÅ MED I DEN OCH STÖTTA VÅR KAMPANJ! MERDEEEE!!!!

Johan säger:

hahahaha

Carolina säger:

hahahaha, det där var skönt

Johan säger:

JAG OCKSÅÅÅÅÅ!

Information

Group Info
Name:Nej till semlan!
Type:Common Interest - Food & Drink
Description:Detta är en organisation för dig som tröttnat på att bli äcklad av att se när folk runt omkring dig stojar över the big deal med semlan. Allt är bara beigt helt enkelt. Den lama smaken, den övervispade grädden, mandelmassan som smular sig, brödet som torkat för längesen och sist men inte minst; det patetiska florsockret. Vänta inte, gå med i organisationen och hys agg mot semlan, IDAG!


Skriv en kommentar