Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vinterskidor.

2008-12-23 14:09:32 i Allmänt

Nu är vi hemma i Dalasjö. Idag har vi varit ute med tegsnäsarna och spanat efter ripor. Det är kallt, snöigt, frostermark och gnisterknarr. Det är precis som det ska vara. Emma V ringde nyss också, juldagen kommer att bli bra. Mycket bra. Emma ska få den största kramen i mannaminne och hennes Oslo får vänta ett tag!



Kommentarer

Anonym
Ah! Eva nämnde det. Johanna går ju inte att få tag på, så jag får jobba med Eva som mellanhand.



Men det vore ju bra jäkla trevligt! Jag har varken haft tid eller ork att göra några efterforskningar vad gäller festligheter, och man vill ju umgås med er i eliten!

Åker till Skellefteå på blixtvisit över julafton, men är åter på juldasgmorgonen.

Vi kan väl ringas?

Kan inte du skicka ditt nummer i ett mail på facebook så kan jag slå en signal?

Kram!
Dumt att skriva sådär utan att singera med namn.. Det är jag som är den skyldige!
God Jul Carolina! Hoppas ni får en fin jul! :) Kram!
god jul! vi ses på juldagen! kram kram

Skriv en kommentar