Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Glans över vita skogar

2008-12-21 19:24:39 i Allmänt

Ikväll har vi varit och ätit middag hos Göran och Elisabeth och alltid när man umgås med familjen Matsson vankas det olika lekar/spel/tävlingar av olika slag, det är mysigt. Vi fick julklappar av dem som ska öppnas på julafton. Brorsan frågade i fredagskväll när han var här om vi hade mycket packning. Jag tror att packningen ökar en aning nu.


Julklappar av Göran och Elisabeth, Ann-Marie och Torsten och Berit och Stig.
Jag får försöka fixa en takbox till morgondagens hemresa.


Imorgon åker vi hem till älskade Dalasjö. Ingen kan förstå hur mycket jag längtar hem nu.
God Jul /C

Kommentarer

Det måste vi göra! Var alldeles för länge sedan sist. Hembygdsdagarna om jag inte minns fel? Hemvändarhelger ftw!



Vad är din plan för juldagskvällen? Pratat ihop dig med någon?

Kram!

Skriv en kommentar