Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Milrök.

2008-08-27 13:57:27 i Träning

Idag har jag varit effektiv.

Målat om en stol.
Gjort en ekonomisk budget. (Ja! Det är sant!)
Svarat på Carolines brev. Vi gör som i gamla goda tider och skriver handskrivna brev.
Nu har jag en mellanmålspaus.
Ikväll ska jag dansa på Iksu och sen blir det ett bodybalancepass och ett kärt återseende av min absoluta favoritinstruktör Elvira!

Kommentarer

Haha, man skulle kunna tro att det är på den gamla tiden också, så fort som jag svarar på dina brev, men det ska bli bättring på det, det lovar jag!
Svar på din kommentar!



Jag har fortfarande ett virus i kroppen. Mår väl hyffsat. Själv? Jag tar det ganska lugnt, börjar distans kursen med två dagar i umeå 5-6 sep. Själv? :)

Skriv en kommentar