Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Knepigt.

2008-08-26 22:57:50 i Allmänt

Har ägnat en stund till att föra in mina inlägg i olika kategorier och det verkar som om två inlägg från i mars hamnade som de två senaste publicerade inläggen. Ni får hålla till godo. Tror att jag inte ens publicerat marsdikten förut, så den bjuder jag på nu. Har ju fått tillsägelser om att skriva mer poesi. Varsågodarrrr som man säger. Kanske inte hade publicerat bilden på klassen heller, den kanske låg i arkivet? Det kanske var därför de där inläggen hamnade på första sidan när man går in på bloggen. Dagens i-lands bloggproblem. Nu är det dags att borsta tänderna och avrunda.

Skriv en kommentar