Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Brorsan känner mig bra.

2008-08-11 21:19:01 i Allmänt

Han hade köpt ett rosévin till mig i Copenhagen. Amore.
Vi var på middagsbesök där ikväll och då fick jag en fin flaska som inom kort skall placeras i vinstället som Patrik i nuläget sätter upp på väggen. Vackert.

Kommentarer

Få se, när var det du fyllde 50 nu igen? ;-)

Förresten, ska du vara här på dansgalan?
Det skulle vara roligt att partaja lite tillsammans som i de gamla goda tiderna. (Jäklar, där fyllde jag 50 också!)

Skriv en kommentar