Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Det där med att sätta igång..

2007-12-03 15:07:29 i Allmänt

Nu har jag startat upp datorn, öppnat upp word-dokumentet med enkät-sammanställningarna och VFU-uppgiften, lagt fingrarna på tangenterna och vad händer? Jo, jag kommer på miljontals ANDRA saker att göra.

* Hämta en tröja
* Hämta tjocksockar
* Leka med Bia
* Dricka vatten
* Ringa Josefine
* Sjunga stämmor till Groundation
* Skala ett äpple
* Blogga!

Hm. Kanske blir att totalt freebasea ihop något smart?
Jag väntar på inspirationen!

Kommentarer

Ja, det är det verkligen. Ja, jag taggar för springet, soddy för att de blev som de blev : )

Skriv en kommentar